יום שבת, 26 באוקטובר 2019

כל התשובות נכונות




כל התשובות נכונות זה הבית בפייסבוק של שמאלנים צעירים פרוגרסיבים תומכי זכויות בעלי חיים...
כמה שהפרוגרסיבים הם מטומטמים וחסרי מוסר....
 התירוצים למה להציל כלב לפני אדם זר?

א. אמוציונלית, אני אוהבת את הכלב שלי. טיעון לזכות לפעול לפי הרגש. 
ב. הכלב הוא בן משפחה ויש לו עדיפות על פני זר. אין הבדל בין בן משפחה אנושי לבעל חיים.
ג. אני לא חייבת כלום לאדם זר. 
ד. אדם זר הוא כנראה אדם רע.
ה. כלבים חכמים כמו בני אדם.
ו. כלבים יותר טובים מבני אדם.
ז. בני אדם הם נזק לפלנטה, גורמים להתחממות גלובלית, שורפים את יערות הגשם.






--------------




---------------------




------------------------



----------------------------




---------------------------------




-------------------------------------




----------------------------------------




----------------------------------------




----------------------------------------




---------------------------------------




----------------------------------------




-------------------------------------------




-----------------------------------------------





-------------------------------------------------



----------------------------------------------------

Alon Livne
1 hr




חבר אומר שאם היה צריך לבחור בין להציל את הכלבה שלו או להציל אדם זר, הוא היה בוחר להציל קודם את הכלבה שלו.
מה זה מעורר בכן?
1717
323 Comments
Like
Comment
Comments
Mickey Lehtman
Mickey Lehtman
הבנה שהכלבה היא בת משפחה שלו
26
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Julian Mallach
Julian Mallach
בעלי חיים הם משפחה. מבין לגמרי
7
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Tammy Reisman
Tammy Reisman
אהדה.
והערכה.
6
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Adva Hankin
Adva Hankin
לא יודעת למה, אבל זה מזכיר לי שבצפון קוריאה יש אנשים שיעדיפו להציל תמונה של המנהיג משיטפון על פני הצלת ילדיהם.
12
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Udi Haguel
Udi Haguel
הייתי מציל כלב זר לפני אדם זר 😅
24
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Ziv Dor
Ziv Dor +1
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Udi Haguel
Udi Haguel
יוסף פיינהנדלר דיי להתמרמר
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
View 3 more replies
Gil Weiß
Gil Weiß
הגיוני, כלב זה בן משפחה ואדם זר הוא.. וול.. fuck him
15
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Galanty Yossi
Galanty Yossi
הבנה
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Laurence Green
Laurence Green
היגיון
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Noga Gavrieli
Noga Gavrieli
הזדהות
5
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Keren Solnishko
Keren Solnishko
לא מעורר כלום
חוסר משמעות כל השיחות האלה
3
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Tamar Chakartash Levy
Tamar Chakartash Levy
הזדהות. קודם אציל את מי שאני מחוברת אליו וכלב זה לגמרי חיבור ומשפחה
8
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Libby Libbs Wein
Libby Libbs Wein
חד משמעית
2
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Lior Gavrielov
Lior Gavrielov
מציל את הכלב ..אם הבן אדם זר הזה הוא בני סלע 🤔
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Shay Hared
Shay Hared Lior Gavrielov
את בני סלע לא הייתי מציל גם בשום דרך... גם אם ממש היה משעמם לי
Hide or report this
Like
 · Reply · 52m
Lior Gavrielov
Lior Gavrielov
שי חרד חח בגלל זה אני מציל את הכלב שלי
Hide or report this
Like
 · Reply · 21m
יוסף פיינהנדלר
יוסף פיינהנדלר
ואם זה היה להציל את הכלב שלכם לעומת הצלת ילד זר יתום בן 4 בודד בעולם?
2
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Tammy Bekhor
Tammy Bekhor
יוסף פיינהנדלר הכלב שלי
לא משנה מה
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Moshe Cohen
Moshe Cohen
מפחידות אותי התשובות כאן, אי ההבנה של מוסר בסיסי לחלוטין. חיי אדם תמיד שווים וחשובים יותר מחיי בעל חיים. זה אחת מהנחות היסוד הבסיסיות של המוסר בגירסתו האוניברסלית ואין חריגים ושום דבר לא משנה את זה ,גם לא שבכלב הוא משפחה.
10
Edit or delete this
Like
 · Reply · 1h · Edited
Hila Libby Weinstein
Hila Libby Weinstein Moshe Cohen לא הם לא. אתה לא יכול להחליט לאנשים אחרים מה חשוב להם יותר או פחות.
13
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
איילת אלפסי
איילת אלפסי
אין שום קשר בין מה שאמרת ובין מוסר
2
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
View 12 more replies
Racheli Blaustein
Racheli Blaustein
הזדהות.
3
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Lin Shiri
Lin Shiri
מובן.
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Uri Bareket
Uri Bareket
זה לא מעורר בי הרבה כי זו שאלה היפוטתית מידי.
קודם כל, מה זה להציל? מדובר בסיטואציה של סכנת חיים מיידית, או בסיטואציה שיש זמן לחשוב ולהתלבט?
רוצה לראות פה את האדם שכשהבניין עולה בלהבות ירוץ לכלב שלו ולא לשכן שצועק בדירה ממול.…See More
10
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h · Edited
Michal Yaffe
Michal Yaffe
זה לא כזה מופרך. בתור התחלה כי רוב האנשים יניחו שיהיה מישהו אחר שידאג לשכן. בהמשך, כי הכלבה נמצאת בחדר הסמוך והשכן בדירה ליד וזה יותר רחוק
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Uri Bareket
Uri Bareket Michal Yaffe אבל זה בדיוק ההיפוטתיות שהופכת את השאלה הזאת לחסרת משמעות. יש כל כך הרבה גורמים ומשתנים, שכל אחד מהם משפיע על ההחלטה...
3
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
View 3 more replies
Dina Guralnek
Dina Guralnek
מעורר בחילה. הכלבה שלי היא אהבת חיי, ואני אעדיף להציל בן אדם.
11
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Tammy Bekhor
Tammy Bekhor
אז היא לא אהבת חייך אם את תצילי מישהו על פנייה
3
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Hila Libby Weinstein
Hila Libby Weinstein Tammy Bekhor למה לשפוט ככה? מה את יודעת עליה שאת מרשה לעצמך להגיד דבר כזה?
אומרת את זה בתור אמא לכלבה מדהימה שכן הייתי מצילה על פני אדם, ועדיין, אני לא יכולה לשפוט אחרים.
2
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
View 7 more replies
Hila Libby Weinstein
Hila Libby Weinstein
האנושות היא ח.ר.א של דבר. לא יודעת אם ברגע האמת זה מה שאעשה, אבל בתיאוריה אני גם ככה מעדיפה שנצטמצם וכלב בעיניי שווה הרבה יותר, סורי. בטח יותר מאדם זר שגם ככה מזהם ועושה נזק.
זו הסיבה שאתרום את גופי למדע (אם לא אני יעשו את זה עם גופה אחרת) ולא אתרום איברים. כן הייתי תורמת אם הייתי יכולה להחליט למי (נניח לטבעוני אקולוגי).
מעדיפה לא להציל אף אחדת.
5
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h · Edited
Tal Moses
Tal Moses
לא כתבת בתגובה למעלה שאת לא יכולה לשפוט אחרים? איך זה מסתדר עם זה שהאנושות היא חרא ושאת מעדיפה טבעוני על גבי מישהו שלא?
Hide or report this
Like
 · Reply · 36m
Hila Libby Weinstein
Hila Libby Weinstein Tal Moses אני מעדיפה מישהו שיזהם כמה שפחות. אסור לי להחזיק בדעה משלי ולא לשפוט אחרים על דעתם?
Hide or report this
Like
 · Reply · 35m
Erez Cohen
Erez Cohen
קודם תציל את הלב שלך
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Noa Novak
Noa Novak
זה קצת שאלה הזויה, ונשמע יותר הכרזה עקרונית מעשייה אמיתית.
אני מבינה אמירה כמו "אני מעדיף לשים אלף שקל על ניתוח שיציל את הכלבה שלי מאשר שיעזור לאדם זר". כי זה תכלס מה שכולנו עושים כל יום. אנחנו דואגים לקרובים לנו ועושים לביתנו.
גם אם נראה משהו קרוב לנו שעומד להפגע מול זר, הדחף הראשוני יהיה לבוא למי שקרוב.…See More
6
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Alon Livne
Alon Livne
אבל זו בדיוק אותה שאלה. זה שהניסוח הוא "להציל" לא אומר שזה איזו פעולה הירואית כמו להציל מאש או טביעה. כסף על טיפולים ומזון לכלב היה יכול להציל עשרות אם לא יותר אנשים באפריקה - סינון מים, חיסונים ןטיפולים רפואיים אחרים, מזון...
Hide or report this
Like
 · Reply · 31m
Noa Novak
Noa Novak
נו, נכון. מה אתה רוצה לומר?
אז לפי מה שאתה אומר אני מעדיפה עוד זוג נעליים ולא להציל ילדים באפריקה. אני מעדיפה ארוחה במסעדה ולא להציל נערות באינדונזיה.
האם עד שלא אחיה רק מלחם צר ומים לחץ זה אומר שאני לא מעוניינת להציל?
Hide or report this
Like
 · Reply · 24m
איילת אלפסי
איילת אלפסי
הייתי עושה את אותו דבר
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
יוסף פיינהנדלר
יוסף פיינהנדלר
לא, התגובות פה זוועת עולם. מבט אחד חטוף בעיניו של אדם זר, מספרים לי סיפור עמוק ורחב הרבה יותר מחיים שלמים עם כלב אהוב שאני אוהב אותו בכל ליבי כמו בן משפחה. נרקסיזם זה לא הכל בחיים. וגם כשזה הומלס זר בודד אל מול חבר קרוב לפעמים ההומלס הבודד יהיה אצלי מקום ראשון לעזרה.
3
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h · Edited
Ron Govezensky
Ron Govezensky
אתה מניח שמה שמנחה את כולם בהחלטה הזאת זה נרקיסיזם. כל אחד ושיקוליו.
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 53m
Aviram Alter
Aviram Alter
יוסף פיינהנדלר
אתה אומר נרקסיזם, אני אומר שמי שיציל אדם זר במקום הכלב האהוב שלו הוא סוציופת רציני 🤷🏻‍♂️
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 27m
View 2 more replies
Netanya Cohen
Netanya Cohen
כן בואו נשפוט אנשים באינטרנט על בחירה היפותטית ונזלזל בקשר שלהם עם חיות המחמד שלהם כי הן לא מסוגלות ללחוץ לייק בפייסבוק
19
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Koby Blarb Johnson
Koby Blarb Johnson
אני חושב שהתוצאות יפתיעו אותך.
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Netanya Cohen
Netanya Cohen Koby Blarb Johnson אני חושבת שאין תשובה נכונה יותר מהשניה או מוסרית יותר. יש אנשים שרואים חיי אדם כערך עליון, ויש אנשים שחיות המחמד שלהם חד משמעית בני משפחה והצילו אותם נפשית ממקומות מאוד חשוכים
אז אני מנסה לא לפשט את זה לבן אדם/חיה כי זה לא באמת ככה במציאות שלנו ולהעמיד פנים שכן רק כדי לטעון למוסריות באיזה קבוצת פייסבוק זה כיעור
2
Hide or report this
Like
 · Reply · 59m
View 5 more replies
Miri Elbaz
Miri Elbaz
התשובות פה מפחידות. וגדלו אצלי במשפחה כלבים לאורך שנים...
חיי אדם שווים יותר ואם אני בסיטואציה הזויה הזאת ויש לי זמן לבחור אז בכאב לב גדול אבל מצילה בן אדם.
6
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Hila Libby Weinstein
Hila Libby Weinstein Miri Elbaz שווים יותר בעיניך. זה הכל.
5
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Miri Elbaz
Miri Elbaz Hila Libby Weinstein גם בעיניי החוק והמוסר. אנחנו לא חיים בעולם פוסט מודרניסטי אבל אם חיים של בעל חיים שווים בעינייך יותר מאלו של אדם אז בעיניי זה מפחיד. וטוב שמדובר בסיטואציה היפותטית לגמרי
2
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
View 8 more replies
Sean Bachar
Sean Bachar
הכלב לוקח, תמיד.
4
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Benny Gafanovich
Benny Gafanovich
הגיון
3
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Tal Shachar
Tal Shachar
ברור!
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Ofir Nadler
Ofir Nadler
מעדיף להציל את כל הכלבים בעולם ולא בני אדם.. בני אדם הם לא בעל החיים החביב עלי בטבע.. אלא אם כן אלו ילדים, לילדים לא מגיע לסבול בגלל מעשי המבוגרים.
5
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h · Edited
אליאב כהן
אליאב כהן
אמפתיה
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Lotem Bar
Lotem Bar
ברור שאני אציל את הכלבה
7
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
שרה גולדנסון
שרה גולדנסון
קשר עם כלב יכול להיות לא פחות מאהבה של אמא לילד שלה אז זה לא נשמע לי כזה הזוי
4
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h · Edited
Tammy Bekhor
Tammy Bekhor
הייתי מצילה גם כלב זר
5
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Einat Harel
Einat Harel
זה פשוט מאוד. יש לך אחריות אישית על הכלב שלך (או החתול, או הילד). אין לך אחריות אישית על כל העולם.
ברור שאידיאלית היינו מצילים את כולם, או עוד יותר אידיאלית- לא היה צריך להציל אף אחד.
אבל כמו שנאמר פה בתגובה מעליי, תשלמו אלפי שקלים לטיפול בכלב שלכם לפני שתוציאו כסף כזה למימון ניתוח לזרים. זה לא אומר שלא אכפת לכם מאחרים. זה אומר שהאחריות שלכם היא לטפל במי שאתם מחויבים לו, וזה הגיוני ומוסרי לחלוטין.
16
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Shiri Baraban
Shiri Baraban Einat Harel תשובה נכונה והגיונית מאוד
Hide or report this
Like
 · Reply · 40m
Emily Tomiyama
Emily Tomiyama
זה ברור מאליו
להציל קודם את הכלב שלך. זה כמו ילד לכול דבר.
אתה היית מציל בן אדם זר מאשר את הילד שלך?
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h · Edited
May Graff
May Graff
את החתולים שלי בלי שום ספק. אחרי זה הייתי עושה כל מה שאני יכולה עבור אדם אחר.
3
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Liat Perlmutter
Liat Perlmutter May Graff
את החתולים לפני בן הזוג?
Hide or report this
Like
 · Reply · 1m
Omri Peretz
Omri Peretz
גם אני
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Adriana Siniak
Adriana Siniak
סיפור אישי קצר,
לפני הרבה שנים נכנסתי לעבודה חדשה, לבעלים היה כלב שהסתובב כל היום במשרד, בין המחשבים.
אני חדשה, הוא לא מכיר אותי, ובכוונה או לא כל הזמן התנפל אלי, וכיווה לי את המחשב והרס לי את חיים,…See More
3
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
יוסף פיינהנדלר
יוסף פיינהנדלר
משווים חיים של בעלי חיים לחיי אדם וממשיכים לקנות בשר בסופר? אם היו מוכרים בסופרמרקט בשר של אנשים זרים שגדלים במחנות ריכוז ונשחטים באכזריות בסין, הייתם ממשיכים לאכול את הבשר שלהם בסבבה?
כמה צביעות אלליסתר
2
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Einat Harel
Einat Harel
השוואה מופרכת לחלוטין
3
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
יוסף פיינהנדלר
יוסף פיינהנדלר
אתם אומרים שמוסריות היא רק נגזרת של מידת הקרבה הרגשית שלי לבעל החיים/האדם, ואין ערך טהור נעלה לחיי אדם לעומת חיי כלב, אם כך אכילת בשר היא באמת רצח.
Hide or report this
Like
 · Reply · 58m
View 9 more replies
Lera Sparrow
Lera Sparrow
אינסטינקטיבית-הכלב.
3
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Arnon Parenti
Arnon Parenti
שהוא נתקל בשאלה הזו בעבר והגיע למסקנה שהגיהנום הוא הזולת
Hide or report this
Like
 · Reply · 1h
Gili Oren
Gili Oren
כנ״ל
2
Hide or report this
Like
 · Reply · 59m
Niv Burleigh
Niv Burleigh
מזדהה איתו, הכלבים שלי לפני אנשים אחרים
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 59m
Amit Inbar
Amit Inbar
העיקרון המוסרי הכי בסיסי ממנו ניתן להסיק את כל כללי המוסר הוא "אל תעשה לחברך מה ששנוא עלייך".
אם הייתם בצד השני של הבחירה ומישהו היה צריך לבחור בינכם לבין הכלב שלו עדיין הייתם נשארים עם התשובה שלכם?
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 59m
Amir Ortenberg
Amir Ortenberg Amit Inbar
ברור שכן.
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 58m
Or Shohat
Or Shohat Amit Inbar ואם היית כלב של מישהו?
Hide or report this
Like
 · Reply · 44m
View 1 more reply
Amir Ortenberg
Amir Ortenberg
ברור שאת הכלבה.
היא לא כמו משפחה, היא משפחה.
6
Hide or report this
Like
 · Reply · 58m
Yael Pugatch
Yael Pugatch Mika Segal דוברי עם קילי
Hide or report this
Like
 · Reply · 57m
Mika Segal
Mika Segal Yael Pugatch בדיוק אני קוראת את זה וחושבת עלייך
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 55m
Mika Segal
Mika Segal Yael Pugatch ומה התשובה היום? האטי או אדם זר?
Hide or report this
Like
 · Reply · 55m
View 5 more replies
Jenny Raz
Jenny Raz
חיים של בני אדם לא יותר חשובים מחיים של כל בעל חיים אחר, סורי צאו מהתחת של עצמכם קצת. ברור שאני אציל אותו הוא באחריותי בביתי עד המוות
4
Hide or report this
Like
 · Reply · 57m
Or Shohat
Or Shohat https://www.worldometers.info/world-population/
היום מתו כבר יותר מ87,000 אנשים זרים. מה זה עושה לך להרגיש?
חושב שהיית מרגיש אותו דבר אם הכלב שלך היה מת?
Hide or report this
World Population Clock: 7.7 Billion People (2019) - Worldometers
WORLDOMETERS.INFO
World Population Clock: 7.7 Billion People (2019) - Worldometers
World Population Clock: 7.7 Billion People (2019) - Worldometers
5
Like
 · Reply · 56m
Tammy Bekhor
Tammy Bekhor Or Shohat ואו
בול
Hide or report this
Like
 · Reply · 56m
Doron Sanders
Doron Sanders
כמה זוגות התנשקו היום? יותר מעניין
Hide or report this
Like
 · Reply · 53m
View 2 more replies
Yossi Choen
Yossi Choen
ברור שהייתי מציל את הכלבה שלי, היא חלק מהמשפחה. זה כמו לשאול האם היית מציל ילד שלך או ילד זר...ברור את שלי. איפה בכלל השאלה?
כל מי שלא היה מציל את הכלב שלו, שייעשה חושבים ואולי ייתן את הכלב למשפחה שכן רואה בו כחלק ממנה
6
Hide or report this
Like
 · Reply · 56m · Edited
Shiri Baraban
Shiri Baraban Yossi Choen תקשיב. יש לי שני כלבים ואני מסכימה איתך בגדול.
אבל יש לי מוסר ענק. אם אותו אדם הוא הורה לילדים? שיגדלו עכשיו כל חייהם בלי ההורה הזה? והכלב שלי עוד שנתיים שלוש ימות במילא.. לא אומרת שאני מסוגלת לעשות זאת כן, הלב שלי חלש מדי.. אבל אני פשוט עו…See More
Hide or report this
Like
 · Reply · 45m
Yossi Choen
Yossi Choen Shiri Baraban אני לא באטמן, אני לא כאן כדי להציל את העולם.
ואם הכלבה שלי היא מה שגורמת לי לא להיכנס לדכאון? ואם הכלבה שלי עוזרת לי בפוסט טראומה? …See More
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 42m · Edited
אחינועם בושרי
אחינועם בושרי
שאני גם יעשה את זה
Hide or report this
Like
 · Reply · 55m
Megi Lavi
Megi Lavi
זה הגיוני.. אנחנו פועלים ע"פ רגש. ברגע כזה, הרצון יהיה להציל את מי שאנחנו אוהבים- קודם כל.. לא משנה אם זה כלב, חתול, תוכי או חמוס.. או כל בע"ח אחר שיקר לנו. זה לא אישי.. מה שבטוח, כל אלו רק השערות.. הכל יכול להשתנות ברגע האמת..
2
Hide or report this
Like
 · Reply · 55m
Ivy May Paz
Ivy May Paz
מסכימה עם זה לגמרי, כמו שאני הייתי עושה
Hide or report this
Like
 · Reply · 55m
Tomer Yahalomi
Tomer Yahalomi
רמת הסוציופטיות פה מעל 90000!
2
Hide or report this
Sad
 · Reply · 54m
Shay Hared
Shay Hared
זובחי אדם עגלים ישקון
Hide or report this
Like
 · Reply · 54m
Sean Bachar
Sean Bachar
שי חרד
זה נשמע כמו משהו רע כשאתה כותב את זה ככה..
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 53m
Dafna Lahat Even
Dafna Lahat Even
ברור שקודם את החתולה שלי, נו אפאנס אבל היא בת משפחה בשבילי!!!
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 54m
Idit Agatstein
Idit Agatstein
אמרה כזו הייתה מעוררת בי תמיהה ועצב.
עם כל אהבתי לחיות, בן אדם זה עולם שלם - אתה מציל בן/בת של מישהו, מציל אמא/אבא של ילדים קטנים.
בעיניי זה שווה הרבה יותר.
5
Hide or report this
Like
 · Reply · 53m · Edited
Sean Bachar
Sean Bachar Idit Agatstein
ולכלב אין משפחה?
אין לו רגשות אליהם רק כי את לא מבינה אותם?
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 52m
Idit Agatstein
Idit Agatstein
לא כתבתי שלכלב אין משפחה או רגשות.
עם כל הכאב, אם הייתה שריפה והייתי צריכה לבחור בין הכלב שלי לבין ילדה בבניין שאני לא מכירה... כן, הייתי מצילה קודם את הילדה.
3
Hide or report this
Like
 · Reply · 41m · Edited
View 2 more replies
Dan Ron
Dan Ron
אהבה אל הבנאדם ברור שאת הכלב שלי
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 52m
Reut Shapira
Reut Shapira
הייתי בוחרת בכלב שלי בכל יום נתון...מצטערת, עבורי זו בכלל לא שאלה.
6
Hide or report this
Like
 · Reply · 52m
Nir Vaksman
Nir Vaksman
לכל אחד יש מעגלי הזדהות (אני, משפחה קרובה, משפחה רחוקה, חברים, וכו' וכו'). הכלב נמצא אצלו במעגל הזדהות קרוב יותר מאשר אנשים זרים.
4
Hide or report this
Like
 · Reply · 52m
Hadas Gvili
Hadas Gvili
אם הכלב שלי היה בסכנה, יש מצב שלא הייתי שמה לב שיש עוד משהו מסביבי חוץ ממנו.
7
Hide or report this
Like
 · Reply · 51m
Alex Sunekänts
Alex Sunekänts
הזדהות מלאה.
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 50m
Hadas Gvili
Hadas Gvili
אני תמיד מבקשת מבעלי מר Jen Ia Moldovan שאם אני והכלב טובעים, שיציל קודם את הכלב כי לי יש יותר סיכוי להסתדר לבד.
5
Hide or report this
Like
 · Reply · 50m
Jen Ia Moldovan
Jen Ia Moldovan Hadas Gvili הכלב בכלל מפחד ממים
Hide or report this
Like
 · Reply · 49m
Hadas Gvili
Hadas Gvili Jen Ia Moldovan וחבל, כי השילוב שלו ושל מים זה הריח הכי טוב בעולם.
Hide or report this
Like
 · Reply · 48m
David Elbelman
David Elbelman
חוסר עניין
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 49m
Itay Lukach
Itay Lukach
הוא צודק במאה אחוז, כלבים הם יצורים טהורים והאהבה אליהם ומהם היא אין סופית.
כרגע אין לי כלב, אבל אם יהיה, אעדיף אותו על כל אדם זר וגם על חלק מהאנשים שאני מכיר.
7
Hide or report this
Like
 · Reply · 49m · Edited
Odelia Maman
Odelia Maman
הסכמה
Hide or report this
Like
 · Reply · 48m
Bar Sefel
Bar Sefel
מסכים 🤷‍♂️ סליחה באמת שהכלב שלי יותר חשוב לי מאדם זר.
3
Hide or report this
Like
 · Reply · 48m
Yael Berger
Yael Berger
כלום, הגיוני שנרצה להציל את הקרוב לנו מאשר זר.
3
Hide or report this
Like
 · Reply · 47m
Inna Medvedev
Inna Medvedev
הגיוני. הכלבה זה יצור קרוב, וגם היא עולם שלם.
Hide or report this
Like
 · Reply · 47m
Josh Friedland
Josh Friedland
אני אוהב את החתול שלי מאד מאד, אבל הוא רק חיה. לא הייתי לאדם למות למענו.
3
Hide or report this
Like
 · Reply · 47m
Sean Bachar
Sean Bachar Josh Friedland
הוא "רק חיה"
רק כי אתה לא דובר את שפתו.
Hide or report this
Like
 · Reply · 38m
Tal Magen
Tal Magen
הזדהות
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 45m
Niv Akiva
Niv Akiva
מה דעתכם על להפסיק לשאול מה דעתכם על?
5
Hide or report this
Like
 · Reply · 45m
Alon Livne
Alon Livne
מזל שאף אחד לא שאל מה דעתכם על
Hide or report this
Like
 · Reply · 41m
Niv Akiva
Niv Akiva
מה X מעורר בכם = מה X גורם לכם להרגיש = מה דעתכם על X.
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 29m
View 1 more reply
יוסף פיינהנדלר
יוסף פיינהנדלר
אוקיי אוקיי יש לי שאלה - יש שריפה בבית ואתם יכולים להציל את הכלב שלכם אהבה טהורה, או להציל את האח שלפעמים מעצבן אתכם - מי קודם?
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 45m
Hofit Hof Partush
Hofit Hof Partush
יוסף פיינהנדלר אח.
Hide or report this
Like
 · Reply · 29m
Hofit Hof Partush
Hofit Hof Partush
יש לי כמה אנשים שהם קודם והכלבה. כל השאר לא אכפת לי
Hide or report this
Like
 · Reply · 29m
View 1 more reply
Shiraz Weiss
Shiraz Weiss
בוחרת בחתולה שלי קודם גם, היא בת משפחה לכל דבר
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 45m
Yuval Aloni
Yuval Aloni
תשאל אותו את אותה השאלה רק עם ״אדם קרוב אליך״ במקום ״אדם זר״
Hide or report this
Like
 · Reply · 44m
Hofit Hof Partush
Hofit Hof Partush Yuval Aloni תגדיר אדם קרוב
Hide or report this
Like
 · Reply · 31m
Hofit Hof Partush
Hofit Hof Partush
הילדה שלי,הבן זוג,אחות אמא והאחיינים קודם. הכלבה אחכ. כל השאר? שישרפו.
Hide or report this
Like
 · Reply · 30m
Shery DeWinter
Shery DeWinter
מי שקרוב יותר לליבי יקבל עדיפות, מן הסתם
Hide or report this
Like
 · Reply · 44m
Eran Lin
Eran Lin
הגיוני סך הכל.
Hide or report this
Like
 · Reply · 44m
Matan Gilon
Matan Gilon
מה הבעיה?
Hide or report this
Like
 · Reply · 43m
Yoni Klapholtz
Yoni Klapholtz
קורא את הפוסט והתגובות ומזועזע. אסתפק רק ואומר:
פני הדור כפני הכלב.
ואני מאוד אוהב את הכלב שלי. אבל הוא כלב ולא בן אדם.…See More
7
Hide or report this
Like
 · Reply · 43m · Edited
יוסף פיינהנדלר
יוסף פיינהנדלר Yoni Klapholtz
טירוף מה שהולך פה..
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 40m
Hofit Hof Partush
Hofit Hof Partush
בן אדם שאני לא מכירה לא אגע בו. כן אזמין מדא , משטרה או מכבי אש. לעזור פיזית? בחיים לא! שלא יתבעו אותי על משהו
Hide or report this
Like
 · Reply · 31m
View 4 more replies
Tal Moses
Tal Moses
ברור שאת הכלבה
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 43m
Sigal Mika Gershanik
Sigal Mika Gershanik
הכלב בלי לחשוב שנייה
Hide or report this
Like
 · Reply · 42m
Daniel Akua
Daniel Akua
אין לי ערך לחיי בני אדם שאני לא מכיר
2
Hide or report this
Like
 · Reply · 41m
לוט עדרי
לוט עדרי
מעניין אם תעבור תאונה ואנשים יחלפו על פניך אך האיתה מרגיש ... למי שאן ערך לאחר אן לו ערך לעצמו
Hide or report this
Like
 · Reply · 31m
Marine Wiesel
Marine Wiesel
זה פרובוקטיבי אבל די מתבקש: במה התשובות כאן שונות מהנאצים שאת הכלבים שלהם טיפחו מצוין, אבל מיליוני אנשים הרגו- בין אם אקטיבית או פסיבית? הייתי מצילה את האדם בלי לחשוב בכלל. תחשבו איך אתם הייתם מרגישים אם מישהו היה מציל את הכלב שלו ולא אתכם, את ההורים או הילדים שלכם.
2
Hide or report this
Like
 · Reply · 41m
Alon Livne
Alon Livne
זה ממש לא מתבקש
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 41m
Marine Wiesel
Marine Wiesel
מקווה שלעולם לא תעמוד בסיטואציה שתבהיר לך עד כמה זה מתבקש
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 38m
View 1 more reply
Rubik Siman-Tov
Rubik Siman-Tov
(תגובה שתעורר הרבה אמוציות):
פעם תהיתי בקשר לזה, לפני 22 שנה, כשאבא שלי ז"ל שכב בבית-חולים תקופה ארוכה ונזקק ל-24 מנות דם (!) בתמורה למנות הדם שבית-החולים נתן לו כשהוא איבד דם רב מאוד. …See More
5
Hide or report this
Like
 · Reply · 39m · Edited
Roy Erez
Roy Erez
מיאוס מדוגמאות היפותטיות
Hide or report this
Like
 · Reply · 39m
Koby Blarb Johnson
Koby Blarb Johnson
מדובר בדילמה מוסרית קשה
Hide or report this
Like
 · Reply · 38m
Alon Livne
Alon Livne
זה לא כזה היפותטי. זה מקבל טון היפותטי רק בגלל השדה הסמנטי.
בפועל הקצאת משאבים וטיפולים רפואיים היא הצלה לכל דבר.
Hide or report this
Like
 · Reply · 27m
Eitan Atias
Eitan Atias
אדם לפני כלב
Hide or report this
Like
 · Reply · 39m
עמיחי שדה
עמיחי שדה
אז מחקו את התגובה שלי... כמה מייגע. אגיד זאת שוב, כי התגובות מזעזעות אותי.
אדם שבוחר להציל בעל חיים על פני אדם אחר - הוא בעיני חלאה.
אגב, אני חושב שכל מי שכתב שהיפותטית יציל את הכלב שלו - לא באמת יעשה זאת במבחן המציאות, אבל תמשיכו לטייל במחוזות הנדמה לי שלכם
5
Hide or report this
Like
 · Reply · 37m
Dana Naama
Dana Naama
מדויק. תודה.
Hide or report this
Like
 · Reply · 34m
Tal Miĥalevski
Tal Miĥalevski
רוב האנשים היו בוחרים במישהו.י אהוב.ה על פני אדם זר, לא?
2
Hide or report this
Like
 · Reply · 36m
Hadar Eshed
Hadar Eshed
כלום
Hide or report this
Like
 · Reply · 36m
Yuval Aloni
Yuval Aloni
אני אציל את התינוק שלי! ברור 😩 רק לחשוב על כך שהחיים שלו בסכנה ובא לי לבכות
Hide or report this
Image may contain: 1 person, dog
5
Like
 · Reply · 34m
Hofit Hof Partush
Hofit Hof Partush
ברור. כנל פה
Hide or report this
Like
 · Reply · 34m
Matan Gilon
Matan Gilon
פעמיים אדם זר דרס לי כלב.
הכלבים שלי אף פעם לא דרסו אדם זר.…See More
3
Hide or report this
Like
 · Reply · 33m
Tomer Yahalomi
Tomer Yahalomi
בואו נכניס קצת פלפל:
הכלב שלכם או אדם זר שמצא פיתרון לרעב העולמי
Hide or report this
Like
 · Reply · 30m
Tammy Bekhor
Tammy Bekhor Tomer Yahalomi כלב
Hide or report this
Like
 · Reply · 29m
Tomer Yahalomi
Tomer Yahalomi Tammy Bekhor הבן של השכנים שלך
Hide or report this
Like
 · Reply · 28m
View 9 more replies
Limor Meltzer
Limor Meltzer
נשמע הגיוני. אדם מציל לפני הכל את מי שקרוב לליבו. כלב זה משפחה. משפחה לפניי כולם.
6
Hide or report this
Like
 · Reply · 29m
Julia Shtengelov
Julia Shtengelov
כלום.
Hide or report this
Like
 · Reply · 29m
Dana Naama
Dana Naama
להגיד כלב ולא בן אדם נשמע צבוע ולא עובר את מבחן המציאות.
להיות מואשמים בהריגה כי בחרתם בכלב ולא בבן אדם?
לסלוח למישהו שלא הציל את אמא שלכם כי הוא רצה להציל את הכלב?
2
Hide or report this
Like
 · Reply · 29m · Edited
Limor Meltzer
Limor Meltzer Dana Naama האמא שלך! הכלב שלו!
אדם חושב על הקרובים לו.
זה צורך אנושי.…See More
Hide or report this
Like
 · Reply · 27m
Dana Naama
Dana Naama
אוקיי, אז שוב אני אשאל,
אם חס ושלום אני רואה תאונה עם כלב פצוע וקרוב משפחה/אהוב שלך פצוע.
אני בוחרת להציל את הכלב ו(לא עלינו) אותו קרוב שלך נפטר. אם הייתי בוחרת לגשת אליו הוא היה חי היום.…See More
Hide or report this
Like
 · Reply · 25m
View 2 more replies
Aviram Alter
Aviram Alter
הגיוני לחלוטין. מה זה אמור לעורר?
3
Hide or report this
Like
 · Reply · 29m
Alon Livne
Alon Livne
מסתבר שאצל חלק הזדהות.. אצל חלק זה עורר זעזוע.
Hide or report this
Like
 · Reply · 23m
Aviram Alter
Aviram Alter
אם מדובר על אדם זר וכלב זר...מניח שהייתי מציל את האדם. אבל הכלב שלי? לדעתי מי שהיה מציל אדם זר הוא פשוט סוציופת 🤷🏻‍♂️
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 21m
View 1 more reply
Tammy Bekhor
Tammy Bekhor
גם אציל את החיות שלי על פני אנשים שמכירה
Soz
6
Hide or report this
Like
 · Reply · 28m
Tammy Bekhor
Tammy Bekhor
גם על פני המשפחה וזה ברור להם
Hide or report this
Like
 · Reply · 27m
Alon Livne
Alon Livne Sorry not sorry
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 24m
Eli Kariv
Eli Kariv
אני כל כך בשוק מאנשים פה שבוחרים חיה על פני אדם. אין להשוות את האבל שלכם על כלב על פני אבל של אנשים אחרים על אדם. אין להשוות בין תרומה של כלב לכל דבר שהוא, לבין תרומה של אדם. אין להשוות בין המודעות של אדם שיודע שהולך אל מותו לבין כלב שעד שזה לא קורה הוא לא מודע. האנושות והאנושיות רשמית פשטו את הרגל.
2
Hide or report this
Like
 · Reply · 25m
Adi Elias
Adi Elias Eli Kariv תמחק את התגובה הטרחנית הזאת
Hide or report this
Like
 · Reply · 23m
Eli Kariv
Eli Kariv Adi Elias היא לא טרחנית, היא מנומקת והיא נכונה. או שתעני לעניין או שאל תגיבי, ובכל מקרה אל תגידי לי מהלמחוק ומה לא. לפחות בתגובה שלך יש פנים לרוע, אטימות ואגוצנטריות. לכי לעזאזל.
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 21m
View 7 more replies
שרי כספי-דוד
שרי כספי-דוד
לכל אלה שענו שהיו מצילים את הכלב שלהם- האם לקחתם בחשבון שמישהו יבחר לא להציל אתכם כשאתם בסכנת חיים? בעיני זו מחשבה מזעזעת.
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 22m
Moshe Cohen
Moshe Cohen
זה גדגול על היכולות השכליות שלהם לחשוב על זה...
Edit or delete this
Like
 · Reply · 20m
Racheli Gal Konsker
Racheli Gal Konsker
שרי כספי-דוד תודה
Hide or report this
Like
 · Reply · 18m
View 1 more reply
Moshe Cohen
Moshe Cohen
הפוסט המפחיד והמזעזע ביותר שאי פעם היה בקבוצה הזאת. עשרות אנשים בטבעיות, בנחרצות ,בלי למצמץ אומרים שאם לנגד עיניהם ילד זר בן 5 יטבע וגם הכלב שלהם יטבע והם יכולים ובלי לסכן את עצמם להציל רק אחד מהם, הם יצילו את הכלב שלהם. והאנשים האלו, אם תראה אותם ברחו…See More
5
Edit or delete this
Like
 · Reply · 21m · Edited
Einat Harel
Einat Harel
אני מבטיחה לך שכל המזדעזעים פה שממהרים להאשים את השאר שהם חלאות ו"מפלצות", הם לא אוהבים אדם שימהרו לעזרתך אם תיפול ברחוב.
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 19m
Moshe Cohen
Moshe Cohen Einat Harel יש לך בעיה קשה בלוגיקה אם את חושבת שמה שכתבת באיזה שהוא אופן מצדיק בדיון עקרוני לבטא העדפת חיי כלב על פני חיי בן אדם, נניח לרגע שזה נכון עובדתית.
Edit or delete this
Like
 · Reply · 18m
View 4 more replies
Ziv Alon
Ziv Alon
אציל את הכלב שלי על פני 99% מהאנשים בעולם וממש לא מתבייש להגיד את זה.
אנשים שלא גידלו כלב לא מבינים והמחשבה של רוב מי שהגיב פה היא אטומה.
הכלב שלי הוא כמו הילד שלי (ויש לי ילדים) ואקצין ואומר שדין מי שמתנהג לא יפה לכלב שלי כדין מי שלא התנהג יפה לילדים שלי
4
Hide or report this
Like
 · Reply · 21m
Tammy Bekhor
Tammy Bekhor Ziv Alon גם אחוז אחד בעולם זה
הרבה סתם שתדע
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 20m
Tammy Bekhor
Tammy Bekhor Ziv Alon אני אבל אציל את החיות שלי על פני כולם
גם אלו שמכירה
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 20m
View 5 more replies
Tomer Yahalomi
Tomer Yahalomi
מעניין אם אתם קוהרנטים עם התפיסה הזו גם למצבים פוליטים🤔
Hide or report this
Like
 · Reply · 19m
Alon Livne
Alon Livne
כלומר?
Hide or report this
Like
 · Reply · 17m
Alon Livne
Alon Livne
אני מנסה להבין, אתה טוען שהשיקול המרכזי הוא מעגל הזדהות/קרבה ולכן מנסה להכיל את אותה לוגיקה על יהודים מול פלסטינים/פליטים תחת ההנחה שמי שענה שהוא מעדיף את כלבו מרגיש יותר קרבה/הזדהות עם יהודים?
Hide or report this
Like
 · Reply · 16m · Edited
View 1 more reply
Elza La
Elza La
הזדהות
Hide or report this
Like
 · Reply · 18m
Ариэла Рейман
Ариэла Рейман
שהוא מהאנשים האלו שחושבים שהם שונים ומיוחדים, שמתחברים לבעלי חיים כי הם בטוחים שהם "טהורים ולא שופטים, לעומת בני אדם רעים" . למרות אין להם דרך לדעת מה עובר לבעל החיים בראש ומה דעתו האמיתית עליהם, כי זאת השלכה של המשאלות שלהם ממנו לאהוב אותם בלי תנאי, כ…See More
6
Hide or report this
Like
 · Reply · 16m · Edited
Tammy Bekhor
Tammy Bekhor Ариэла Рейман סליחה? בטח שהייתי סולחת ומבינה
Hide or report this
Like
 · Reply · 15m
Alon Livne
Alon Livne https://m.imgur.com/gallery/X9sqf
Hide or report this
A dog's dilemma
IMGUR.COM
A dog's dilemma
A dog's dilemma
Like
 · Reply · 13m
View 5 more replies
Stav Kidron
Stav Kidron
שהוא בצדק מעדיף להציל בת משפחה לעומת זר גמור וזה הגיוני ותנוח
2
Hide or report this
Like
 · Reply · 15m
Alon Livne
Alon Livne
מי ינוח?
Hide or report this
Like
 · Reply · 7m
Stav Kidron
Stav Kidron Alon Livne מי ששאל את השאלה
Hide or report this
Like
 · Reply · 1m
Alon Livne
Alon Livne
אני שאלתי, אבל אני גם החבר אם זה לא היה ברור.
Hide or report this
Like
 · Reply · 1m
Moshe Cohen
Write a reply...

Racheli Gal Konsker
Racheli Gal Konsker
אני גרה בפרדס חנה-כרכור והאנשים שפוגשים כאן הם בדיוק מהסוג הזה שיבחרו בכלב על פני בנאדם (לא כולם כמובן, חלק מזערי ורועש), פשוט כי יש פה קיצוניות גמורה של אנשים מכל הסוגים ובכל התחומים (לא כולם כמובן, אבל בהחלט הרבה סוגים של קיצוניות מפחידה).
סתם לדוגמה, היה מקרה שבו אישה מבוגרת הלכה עם כלב לטיול, והכלב נשך ילדה במהלך הטיול שלו. האישה ברחה חזרה הביתה, והשאירה ילדה פצועה מדממת על המדרכה. אמא שלה שאלה אם לפחות מישהו יודע האם הכלב מחוסן, כדי לחסוך מהבת שלה סדרת זריקות מיותרת, ונשים רבות (מדי) תמכו במה שקרה וגוננו על הכלב ה"מסכן" ועל בעלת הכלב, כי אם היא תתלונן על הכלב עוד היו עלולים ח"ו לשלוח אותו לווטרינר לוודא את בריאותו... 🤯
3
Hide or report this
Wow
 · Reply · 12

Wow
 · Reply · 14m
Vered Mourad
Vered Mourad Racheli Gal Konsker לא שאני תומכת בהתנהגות הזו, אני רק רוצה לדייק שמה שקורה אם מתלוננים זה לא שהכלב מבקר אצל הוטרינר כדי שיבדוק שהוא בריא, זה שהכלב נכנס להסגר בכלביה לעשרה ימים.
Hide or report this
Like
 · Reply · 9m
Omer Kinamon
Omer Kinamon
הקיצוניים האלו שאוהבים את הקרובים להם
Hide or report this
Like
 · Reply · 9m
View 1 more reply
Yulia Leontiev Shmaratov
Yulia Leontiev Shmaratov
שהוא צודק.
קודם להציל את הקרובים שלך, האהובים שלך. …See More
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 13m
Yafit Bezalel
Yafit Bezalel
אם היה לי אפשרות להציל את הכלבה שלי או אדם זר.
ברור ללא כל צל של ספק שהייתי בוחרת בכלבה שלי!!!
Hide or report this
Like
 · Reply · 13m
Moshe Cohen
Write a reply...

Omer Kinamon
Omer Kinamon
ברור שהייתי מציל את החתולות שלי לפני אדם זר, אין פה שאלה בכלל
Hide or report this
Like
 · Reply · 11m
Mark Kaplan
Mark Kaplan
מעניין. קודם כל לא בטוח שבמצב אמת אנשים יפעלו כמו שהם מדמיינים שהם יפעלו בתיאוריה. העיקר כי ברוב המקרים הסיטואציה לא סטרילית - דמיינו רגע בנאדם צועק לעזרה, בוכה שכואב לו, צורח שהוא טובע או נשרף או שנמעכה לו הרגל, קורא לכם בשם. הכלב נובח או מיילל (או לא…See More
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 11m
Alon Livne
Alon Livne
אבל זה מצב האמת כל יום - כל יום אנשים מחלקים את המשאבים שלהם. להציל כלב ממכלאה זה דבר יקר ואלו משאבים היו מצילים הרבה חיים באפריקה. זה שזה לא מול העיניים שלנו לא הופך את זה לפחות מציאותי או נכון.
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 9m
Mark Kaplan
Mark Kaplan Alon Livne
זו דרך שונה להסתכל על "להציל". ההסתכלות פה היא אולי על זה שאדם, גם באפריקה, יכול לשפר את מצבו, בעוד שכלב לא יכול לצאת לבד ממכלאה ללא עזרתך. במקרה של טביעה או שריפה או הילכדות מתחת להריסות המצב אינו בהכרח זהה (יתכן שהכלב יוכל להינצל בכוחות עצמו).
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 5m
View 2 more replies
Batel Benjamin
Batel Benjamin
הזדהות.
אני אבחר בילדה שלי מעל הכל.
Hide or report this
Like
 · Reply · 8m
Ofek Shur
Ofek Shur
הזדהות
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 6m
Eden Tandlich
Eden Tandlich
גם אני
Hide or report this
Like
 · Reply · 6m
Or Hanai
Or Hanai
הסכמה
Hide or report this
Like
 · Reply · 5m
Shvo Lankry
Shvo Lankry
להשאיר חיה למות זה דבר איום ונורא. בעל החיים בוודאות לא אשם במצב אליו נקלעתם. ראוי להציל אותו. נקודה.
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 5m
Stav Kidron
Stav Kidron
לא מצילה אף אחד. מפנה גב לשריפה והולכת בסלואו מושן. כמו כן תראו the good place מדברים על זה בהרחבה שם
Hide or report this
Like
 · Reply · 4m
Tomer Yahalomi
Tomer Yahalomi Stav Kidron דאונטולוגים והשטויות שלהם 😜
Hide or report this
Like
 · Reply · 3m
Stav Kidron
Stav Kidron Tomer Yahalomi לא אבל סבבה
Hide or report this
Like
 · Reply · 1m
Romy Carmel
Romy Carmel
בלי למצמץ בוחרת בכלבה שלי על כל אדם זר וגם על הרבה אנשים שאני מכירה
2
Hide or report this
Like
 · Reply · 3m
Har'el Barok
Har'el Barok
הייתי מציל אדם זר ושונא את עצמי עד סוף ימי.
Hide or report this
Like
 · Reply · 3m
Yael Dvir
Yael Dvir
אני אתישב, אדליק סיגריה ואסתכל על שניהם מתים, ואני לא מעשנת.
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 1m
Chen Ashkenazi
Chen Ashkenazi
האנשים פה שמזדעזעים ברמה הפילוסופית, הרגשית והאישית מזה שמישהו יעדיף להציל חיית מחמד פשוט משאירים אותי חסרי מילים
Hide or report this
Like
 · Reply · 1m
Moshe Cohen


Eli Kariv
אני כל כך בשוק מאנשים פה שבוחרים חיה על פני אדם. אין להשוות את האבל שלכם על כלב על פני אבל של אנשים אחרים על אדם. אין להשוות בין תרומה של כלב לכל דבר שהוא, לבין תרומה של אדם. אין להשוות בין המודעות של אדם שיודע שהולך אל מותו לבין כלב שעד שזה לא קורה הוא לא מודע. האנושות והאנושיות רשמית פשטו את הרגל.
4
Hide or report this
Like
 · Reply · 34m
Hide 14 Replies
Adi Elias
Adi Elias Eli Kariv תמחק את התגובה הטרחנית הזאת
Hide or report this
Like
 · Reply · 32m
Eli Kariv
Eli Kariv Adi Elias היא לא טרחנית, היא מנומקת והיא נכונה. או שתעני לעניין או שאל תגיבי, ובכל מקרה אל תגידי לי מהלמחוק ומה לא. לפחות בתגובה שלך יש פנים לרוע, אטימות ואגוצנטריות. לכי לעזאזל.
2
Hide or report this
Like
 · Reply · 30m
Adi Elias
Adi Elias Eli Kariv חחחחחחח אוקי. אז הינה אני מגיבה לך- יש לך כלב?
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 29m
Eli Kariv
Eli Kariv Adi Elias כן
Hide or report this
Like
 · Reply · 29m
Adi Elias
Adi Elias Eli Kariv ולא היית מציל אותו לעומת בן אדם זר שאתה לא מכיר?
Hide or report this
Like
 · Reply · 28m
Eli Kariv
Eli Kariv Adi Elias ממש לא, מהנימוקים שציינתי. את מבינה בכלל מה עומד פה על כף המאזניים? את משווה בין אדם! לבין כלב? זה אמיתי בכלל?
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 27m
Adi Elias
Adi Elias Eli Kariv אז כנראה שאתה לא קשור 100% לכלב שלך🤷‍♀️🤷‍♀️
Hide or report this
Like
 · Reply · 26m
Eli Kariv
Eli Kariv
קשור לכלב שלי במאה אחוז ולזר קשור באפס אחוז, ועדיין. את מפספסת את הנקודה לחלוטין. את מאוסה בעיני והדיון מבחינתי הסתיים.
2
Hide or report this
Like
 · Reply · 23m
Adi Elias
Adi Elias Eli Kariv אני מבינה את הנקודה שלך אבל מצד שני יש לכלבים אינטילגנציה רגשית מאוד גבוהה. אתה צריך להסתכל על שני הצדדים...אבל בסדר, אם הסתיים מבחינתך אז הסתיים
Hide or report this
Like
 · Reply · 22m
Revital Tali Tehar-lev
Revital Tali Tehar-lev Eli Kariv הפכתת בערך הכלב. העובדה לחוסר יכולת לביטוי מילולי לא מעידה דבר על הפירוש שכתבת כאן. התחושות שלו יותר חדות ונשארו נקיות ובהירות יותר מהאדם. כנראה שלא היתה לך ליה מעולם ואם כן לא היית מחובר אליה בשביל להבין שאנשים מתאבלים על חיה שהעבירה איתם שנים לצידם
Hide or report this
Like
 · Reply · 8m
Eli Kariv
Eli Kariv
נואשתי מכם. מקווה לא לפגוש לעולם אנשים כמוכם.
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 4m
Moshe Cohen
Moshe Cohen
אני מתחיל להבין למה אמרו לי שמעל 50% מהאנשים הם פסיכופתים ואני תמים.
Edit or delete this
Like
 · Reply · 2m
Eli Kariv
Eli Kariv Moshe Cohen למי אתה מתכוון?
Hide or report this
Like
 · Reply · 1m
Moshe Cohen
Moshe Cohen Eli Kariv לאלו שיצילו כלב ולא בן אדם, הם פסיכופתים.
Edit or delete this
Like
 · Reply · 1m


2 of 130
Ravit Harel
Ravit Harel
בעלי חיים מעוררים בי אמפתיה פי אלף יותר מבני אדם.
וממש מעניין לי את הקצה מה בני אדם חושבים על זה.
1
Hide or report this
Like
 · Reply · 1m
Yariv Nachshon


Yossi Choen
הכלבה שלי היא חלק מהמשפחה שלי, היא שווה ערך לילדים, זה שאתה אטום כדי לראות את זה זה מה שמפחיד אותי. אנשים כמוך מפחידים אותי
ילד זר לעומת הכלבה שלי הוא כלום בשבילי. על הזין שלי התפיסה שלך של המוסר
Hide or report this
Like
 · Reply · 2m
Moshe Cohen
Moshe Cohen Yossi Choen צורת המחשבה הזאת זה בדיוק ההגדרה של פסיכופת, מה שכתבת.
Edit or delete this
Like
 · Reply · 1m · Ed




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

סין, טאייוון

  תעלומה של שי : אפשרות פלישה לטאייוון :   התעלומה של שי : נשיא סין הוא לאומן סיני עם מנטליות של המערב חורש את רעתה של סין . בענין הזה הוא ת...