יום שבת, 30 במרץ 2019

מצביעי פייגלין

מצביעי פייגלין
מאיפה יש לפייגלין 4 מנדטים ?
זה מתחלק לקבוצות הבאות:
1. הסטלנים, אחד מנדט. אלו אנשים שאומרים, לא אכפת לי ולא מענין אותי מכלום, לא מצב בטחוני, לא שלום או מלחמה, לא כלכלה, לא סוציאליזם ולא קפיטליזם, תן לי רק לעשן בשקט. לגבי כל היתר, שאחיריחם ידאגו, לא קורא, לא מתענין, אפאטי ופאטליסט.
2. ליברטריאנים שמאלנים מבחינה מדינית. ימין כלכלי, שמאל מדיני, בעד החזרת השטחים..  חצי מנדט. נכון אני נגד מדינת הלכה, חילוני אתאיסט, בעד זכויות הפרט, להט"ב וכד' אבל לא מאמין שהוא יוכל לפעול בענין, מצביע לו בגלל המצע הליברטריאני, האולטרא קפיטליסטי.
3.ליברטריאנים ימנים ודתיים. חצי מנדט.ימין מדיני וכלכלי. מתאים להם בול, מדינת הלכה, בית מקדש, גירוש הערבים וכלכלה  ליברטריאנית. זו באמת הקבוצה שבדיוק חושבת כמו פייגלין, שהמצע המניפולטיבי שלו אינו הטעיה חלקלקה מולם.תת קבוצה של קבוצה 3, רק ימין חילוני ולא דתי מבחינה מדינית.נגד ויתורים לערבים, בית המקדש לא מענין אותם.

4. הטרנדיסטים. מנדט.  תשמע, פייגלין זה טרנד, כולם נוכלים ושקרנים, אז נצביע מחאה נגד כל הממסד, הוא אנטי ממסדי והוא טרנדי, חצי מהגדוד שלי מצביע בשבילו,אלו בעיקר צעירים, נאיבים, חסרי נסיון, ידע או יכולת העמקה שנסחפים בגל חברתי. בטוויטר מורה בתיכון בחיפה סיפרה שבשיעור חברה גילתה ש28 מתוך 35 תלמידי יא3 בבית הספר היו מצביעים לפייגלין. היא ניסתה לברר מה המקור והתברר שאבא אחד של תלמיד אחד שכנע את הבן שלו, לא נשמע קשה... והבן שיכנע בקלות עוד 30 בני נוער בני 17. כולם מקדלמים בביטחון וחשיבות עצמית של מי שגילוי את האמת הניצחית סיסמאות שטחיות, פשטניות, נבובות וחסרות הגיון. לא חסרים כאלו גם אחרי גיל 18. מעבר ל 30 השטחיות הנבובה הולכת ויורדת עם חוכמת החיים.
5.התומכים של רונית דרור. חצי מנדט. רונית דרור עושה עבודת קודש בענין זכויות גברים בגירושיןן נגד תלונות שווא, הגינות במזונות ונגד הפמיניזם הרדיקלי ,לרבות התנגדות לחוק ההפללה .אלו אנשיחם שיצביעו רק על הנושא הזה.
6. בתור בדיחה. חצי מנדט. במילא הכל בדיחה אז הוא נכניס בדיחה לכנסת. הצבעה צינית .חלקם יגידו שאיפה שגדי וילצ'רסקי נמצא לשם הם יצביעו.
7. לא מבין בזה, אבל חבר שלי,/אח שלי/דוד שלי שכנע אותי. אל תשאל למה, לא יודע להסביר. חצי מנדט.


הוא גם אמר לפני יומיים" בנתיים אני לא מועמד לראש הממשלה" כדי להצדיק את דימוי המגלומן... הוא מנסה להתגלץ פנימה על נושאי הקנאביס והחופש הכלכלי, היתר יצא החוצה כשיצבור כח, כך אני מעריך....
ב- מרץ 30, 2019   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

סין, טאייוון

  תעלומה של שי : אפשרות פלישה לטאייוון :   התעלומה של שי : נשיא סין הוא לאומן סיני עם מנטליות של המערב חורש את רעתה של סין . בענין הזה הוא ת...