יום שבת, 18 באוגוסט 2018

הגר צמרת


שלום לכם גברים אשכנזים, כן, אני יודעת שגם לכם קשה. העולם לא משהו לאף אחד מאיתנו, 
ובפרט כשאתם משליטים את ערכי התחרות הקפיטליסטית הדורסנית שאתם כל כך אוהבים.
אבל זה שקשה לכם, לא מבטל את העובדה שאתם אדוני הארץ הזאת. לעולם לא תבינו מה 
זה לוותר על המעמד של להיות הנכונים בכל משרה שתגישו לה קו״ח, שבכל פגישה עם בכירים, 
לא משנה באיזה ענף - תעשייה, הייטק מוזיקה או תאטרון - הם ייראו בכם את הדומים להם
 ושכמותם וישושו לקדמכם. לא תבינו מה זה להרגיש בנוח עם איך שאתם לבושים ולא לפחד
 ללכת ברחוב, או מהמשטרה, או פשוט לא תבינו מה זה להתבייש במורשת שלכם, להצניע 
את חיתוך הדיבור שלכם, להסתיר את המנהגים שלכם. לא תבינו מה זה להיות מיעוט,
 ולא תבינו מה זה להיות אישה. כשבצמרת של כל ארגון ב-90% מהמקרים נמצא גבר לבן. 
אז מה הסיכוי שלך לחלום להחליף אותו? אתם האדונים, המשרות הנחשקות נוצרו 
על ידי שכמותכם ועבור שכמותכם.אז נכון זה לא אומר שקל, אבל אם לכם לא קל
 כמה קשה למי שלא בצבע או במגדר הנכון? התשובה על כך היא תמיד יותר מאשר לכם.
 ובאף מקרה ההצבעה על כך שהאדנותיות המבנית שלכם על הארץ הזאת יוצרת תסמינים 
של כוחנות והתנהגות זחוחה וקלגסית אינה יכולה להיקרא גזענות. גזענות היא שנאת זרים.
 לא התנגדות לאדונים, שיש להם זכויות יתר בהשוואה לשאר קבוצות האוכלוסייה, ושליטה 
נרחבת יותר על משאבים. גזענות אינה כלפי מי שמעולם לא היו להם רגשי נחיתות והם מאכלסים
 את רוב האליטה, הצמרת השלטונית והכלכלית. אז די להתבכיין. יש לכם רק שתי אפשרויות: 
או להתנקות מהפריווליגיות וזכויות היתר, או לפרגן לקבוצות האחרות בחברה.
 כן, אני יודעת, הצחקתי אתכם, שאשכנזים יפרגנו as if




--------------------------
כמה אירוני, לאשה הזאת יש 3 תארים:

PhD בסוציולוגיה// אונ’ ת”א
MA בכלכלה// אונ’ ת”א
BA בכלכלה וניהול// האונ’ העברית 

ועובדת כמרצה בשלושה מוסדות אקדמיים... 
Researcher at ‎The Van Leer Jerusalem Institute - מכון ון ליר בירושלים‎
‎מרצה לשיטות מחקר‎ at ‎מכללת ספיר‎
Lecturer at ‎Shalem College - המרכז האקדמי שלם‎
Former Research Director at ‎Macro Center for Political Economics - מרכז מאקרו לכלכלה מדינית‎


נראה שהיא עצמה דוגמה חיה לנזקי הקפיטליזם הדורסני של הגברים הלבנים שמדכאים את המזרחיים והנשים.
ממש קורע לב....

Eyal Rozenman
תזכירי לי איפה יש לך דירה בבעלותך?


1
Manage


 · 9h
Hagar Tzameret
Hagar Tzameret
אני דיברתי על עצמי בפוסט? אפילו כתבתי פה לעיל שאם מישהו יזכיר לי את מעמדי, והתכוונתי בדיוק לכך שנולדתי וגדלתי בתל אביב לא יהיה לי מה לומר שאינו אפולוגטי.
Manage


 · 9h
Eyal Rozenman
Eyal Rozenman
אז לשיטתך אין לדעה שלך על כלום משמעות, הכל המעמד!
Manage


 · 9h
Hagar Tzameret
Hagar Tzameret
מה זאת אומרת? תראה אני בעיקר עומדת מאחורי העניין שלצאת נגד התנהגות של אדוני החברה זה לא גזענות.
Manage


 · 9h
Eyal Rozenman
Eyal Rozenman
רק ניסיתי להדגים. כמה מוזר השיח הזה. אני יכול לדבר שטויות, ואפילו יכול להיות שהשטןיות שלי הן בגלל הרקע החברתי שלי, אבל מה שיעשה את הדברים שלי שטויות זה התוכן ולא הרקע. כך למשל קפיטליזם הוא טוב או רע בגלל מה שהוא ולא בגלל גברים לבנים. לא שמתי לב שהונג קונג או שנגחאי הקפיטליסטיות מאוכלסות בכאלה.
Manage


 · 9h
Hagar Tzameret
Hagar Tzameret
לא כל גבר אשכנזי הוא עיוור. יש כאלה שמודעים לכך שיש יתרון בלהיות שייך לתרבות הנכונה והשלטת.


1
Manage


 · 9h
Eyal Rozenman
Eyal Rozenman
תזכירי לימה התואר האקדמי שלך? איפה את עובדת? כמה פעמים נסעת לחול בעשור האחרון? האם גבר לבן שאין לו את הפריבילגיות הללו יכול לכתוב כזה פוסט עלייך?


2
Manage


Like


Like



Love



Haha



Wow



Sad



Angry
 · 9h · Edited
Hagar Tzameret
Hagar Tzameret
עלי? אישית? יכול אבל זה מכוער. על נשים מתל אביב (שלא נסעו לחו״ל שנתיים) כן
Manage


 · 9h
Eyal Rozenman
Eyal Rozenman
שנתיים שלמות??? זוועה.


2
Manage


 · 9h
Hagar Tzameret
Hagar Tzameret
כן. מצבי הכלכלי לא מאפשר את זה.
Manage


 · 9h






נכנסת לסופרפארם עם שלוש ילדות, עומדות בתור לבית המרקחת רק עם כרטיס קופת חולים ביד. 
אין אחרינו איש. פתאום מגיע אדם כלשהו - שלצרכיי הפוסט נטשטש את המגדר והמגזר שלו -
 ועומד אחרינו. לאחר שתי דקות הוא לוקח פתקית עם תור, אנחנו לא לקחנו. הוא ראה אותנו 
כשהגיע. היינו הבאות בתור. כשהלקוח שלפנינו פינה את התור, ניגשתי לרוקחת והאדם - 
עלום המגדר והמגזר עמד קרוב מדי אלי וטען שלו יש מספר ולי אין. אבל הגעת אחריי, 
ויש לי רק תרופה אחת במרשם לילדה, ניסיתי לדבר אל חוש ההגינות שככל הנראה 
לא קיים אצל אותו אדם שהתעקש שלי אין מספר. וזה לא משנה שהגעתי לפניו.
יש מצב שהצדק עימו. לי אין לי ספק שלא הייתי מתנהגת כמוהו. מה שכן, ניחוש אחד 

מה המגדר והמגזר שלו?
תוספת לאחר הדיון: ובכל זאת אני רוצה לתקף את דבריי שהאופן שבו הגבר הלבן 
התמיר והנאה התעקש שלו יש פתקית שהרגע הוציא מהמכונה, ולי אין אז זה 
לא משנה שאני לפניו בתור, מבוססת על תחושת פריבלגיות שלו. הוא חש שהעולם פתוח 
יותר למאבקיו ושסיכוייו לנצח בקרבות רחוב כעין זה גבוהים יותר. יש כל מיני מוטיבציות
 לתחמן בתור, אבל זאת היתה של מי שבטוח שלו מגיע יותר
. וזה נובע מעמדת כוח ומפוזיציה בחברה.
Hagar Tzameret David Peter זה באמת לא מקום שאני יכולה להיות בטוחה בו. אני רק בטוחה שהפניית טרוניות להתנהלות האדנותית של גברים לבנים אינה גזענות. כי מדובר בקבוצת כוח.





Moshe Korman
מקריאת כמה מהתגובות כאן התחזקה דעתי שמדובר בפוסט גזעני
אמנם , מוסווה אבל עדיין כזה.
חבל.
Manage

5d
Hagar Tzameret
אין כזה דבר גזענות נגד ההגמוניה. זה שהיהודים שנאו את הגרמנים זו גזענות? אין סימטריה בין ההגמוניה לבין קבוצות מיעוט.
Manage

5d


Hagar Tzameret David Peter אשמח אם תקרא את מה שהוספתי לפוסט. תקשיב נשים מניאקיות יש לא מעט. אבל זה לא סותר את העובדה שגבר פריבילגי חש יותר שמגיע לו הכל כתוצאה מעמדת הכוח שלו

Manage

 David Peter זה באמת לא מקום שאני יכולה להיות בטוחה בו. אני רק בטוחה שהפניית
 טרוניות להתנהלות האדנותית של גברים לבנים אינה גזענות. כי מדובר בקבוצת כוח.



https://www.facebook.com/hagar.tzameret/posts/10156009998628249?pnref=story



הפוליטיזציה של מדעי הרוח הרסה כל חלקה טובה והבריחה את הסטודנטים  



עם כל הצער על כך שהפקולטות למדעי הרוח התרוקנו, הבעיה הזאת מתגמדת לעומת בעיה חמורה שבעתיים:

הוראת מדעי הרוח לא לפי האמת, אלא לפי אג׳נדה.

וכאשר הפוליטיקה משתלטת על פקולטות שלמות, אני מעדיף שלא ילמדו כלל את מדעי הרוח, מאשר שילמדו אותם שלא כהלכה.

והסטודנטים לא טפשים, והם מצביעים ברגליים.

ועובדה שהפקולטות למדעי הטבע, שאליהן לא חדרה הרוח הרעה, מצליחות יותר מתמיד.

ורק הפקולטות למדעי הרוח, שאת ראשיהן מזמן לא מעניינת האמת אלא רק שטיפת מוח 

תלמידיהם, מתרוקנות מסטודנטים, ונותרים בהן רק מרצים, שמקבלים משכורות 

מופקעות כשאין להם בכלל את מי ללמד, והבטלה והשעמום מביאים אותם לדבר עבירה,

 ולהגברת ההסתה נגד המדינה שמממנת אותם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

סין, טאייוון

  תעלומה של שי : אפשרות פלישה לטאייוון :   התעלומה של שי : נשיא סין הוא לאומן סיני עם מנטליות של המערב חורש את רעתה של סין . בענין הזה הוא ת...