יום רביעי, 2 בינואר 2019

פמיניזם ובדיקת רנטגן


צילום ברך. נכנסת לחדר. אני לבד עם טכנאי רנטגן כבן 50 שנותן בי מבט אחד ומאותו רגע לא מסתכל עלי. משהו בו מרגיש לי סליזי למן ההתחלה. הוא מבקש ממני להוריד את הג'ינס. לעמוד ישר. לשכב על הבטן. לקפל רגל. לעמוד על ארבע. רגע, מה??? הברך שלי סוסת קרבות ותיקה ומעולם לא צילמו אותה בתנוחה הזו. מסרבת בנימוס, מתלבשת ונסה על נפשי, מרגישה מחוללת ומושפלת. כמובן שאשאל את האורטופד האם כך נדרש, אבל את הגועל שאני חשה עכשיו זה לא ישנה. למה אין כמעט טכנאיות רנטגן? למה אני צריכה להיות במתח בסיטואציה הרפואית הפשוטה-לכאורה הזו? מדכא.





דני הנדרסון
יש כאן מלכוד מושלם. הבחורה הרי בגלל ההסתה הפנימיסטית פיתחה הטיית אישור לפרש כל דבר כהטרדה מינית. היא בטוחה בלי לבדוק ובלי לשאול שהרנטגנאי סוטה, אם לא תתלונן, תמשיך להיות בטוחה כל חייה שהוטרדה, אם תתלונן, יהיה ברור ויסבירו לה שזה מה שהבודק התבקש לבדוק היא תכתוב פוסט שהשתיקו אותה, קופת חולים מחפה על רופאים סוטים, אם יראו לה שהרופא ביקש את זה היא תגיד שבטח הרופא חבר של הרנטגנאי וכתב את זה בלי צורך רפואי, המלכוד הוא מושלם.
Manage
LikeShow more reactions
Reply2mEdited
Kobi Gol
יש שם כמה מגיבות שפויות וריאליות לגמרי הייתי שמח לכמה כאלה אצלנו בקבוצה שהן פמיניסטיות לחלוטין אבל שאפשר לדבר איתן
Manage
LikeShow more reactions
Reply1m
דני הנדרסון
ואם הטכנאי היה מזהיר אותה מראש, היא היתה כותבת פוסט, באתי לבדיקת רנטגן והטכנאי אמר לי כשנכנסתי: תתפשטי ותעמדי על ארבע. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

סין, טאייוון

  תעלומה של שי : אפשרות פלישה לטאייוון :   התעלומה של שי : נשיא סין הוא לאומן סיני עם מנטליות של המערב חורש את רעתה של סין . בענין הזה הוא ת...